Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi "trgovina") upravlja podjetje ART, Ljubljana d.o.o., Rimska cesta 2, 1000 Ljubljana, z matično številko: 5376602000 in davčno številko: SI74776428. Podjetje ART, Ljubljana d.o.o. je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali ART). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem ART, Ljubljana d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe ART. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Kupcu zagotavljamo dostopnost informacij še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba. Informacije, ki so vam vedno dostopne: 
- podatki o podjetju ART, Ljubljana d.o.o.(ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktni podatki, ki vam omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti podatkov,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi za nakup na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje in stroške dostave (način, kraj in rok dostave),
- cene, so jasno in nedvoumno določene ter prikazane z in brez davka, stroški morebitne dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti podatkov,
- načini plačila in prevzema artikla, ter rok veljavnosti podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike, ki so nam zaupali svoje podatke. Kupec postane registriran uporabnik z registracijo v spletni trgovini in po opravljenem prvem spletnem nakupu v spletni trgovini.

Redna cena velja ob prvem nakupu v spletni trgovini in za neregistrirane uporabnike (nakup kot gost). Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnem mestu opravijo registracijo v spletno trgovino in oddajo svoje prvo naročilo kot registriran uporabnik. S tem, ko nam zaupajo svoje podatke in opravijo svoj prvi spletni nakup, bodo deležni ugodnosti Spletnih cen.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila pod navedenimi načini plačila na strani spletne trgovine.

Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnem mestu so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev bonusov, promocijskih kod ipd.

Ponudba

Zaradi narave poslovanja in v želji po zagotovitvi ažurnih podatkov se podatki o artiklih v spletni trgovini pogosto spreminjajo. Cena v spletni trgovini je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike (to je za uporabnike, ki so nam ob njihovem prvem nakupu zaupali svoje podatke in se registrirali). Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini. Na spletnem mestu artikla je za posamezen artikel prikazana Redna cena. Registriranim uporabnikom je ob prijavi v spletno trgovino vidna tudi Spletna cena, medtem ko je Redna cena ob artiklu prečrtana. Redna cena je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki nakup opravljajo kot gosti ali pa želijo nakup opraviti neposredno na sedežu podjetja ART.

Posebna ponudba je posebej znižana cena artikla, ki velja v določenem obdobju za določene artikle, ki so v ponudbi označeni s popustom. Ob artiklu je navedena znižana cena artikla in Redna cena, ki je prečrtana.
Odprodaja artiklov smo poimenovali artikle, katerim smo še dodatno znižali ceno glede na spletno ceno, in velja do odprodaje zalog tega artikla. Cena je navedena ob artiklu. 
V rubriki "Priporočamo" so prikazani artikli, ki jih priporočamo kupcem zaradi lastnosti artikla ali/in cene. Priporočilo je namenjeno širšemu krogu oseb in ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato kupec sam sprejema odločitev za nakup in zanjo ne prevzemamo nobene odgovornosti.
 

Slike

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja ali lastnosti artikla!

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ART, Ljubljana d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupcu pošljemo prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so veljavne vse v sporočilu navedene cene in pogoji, ki veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je vedno dostopna tudi registriranim uporabnikom preko njihovega uporabniškega profila.

Izdaja računa

Ob dostavi naročenih artiklov kupcu dostavimo tudi natisnjen račun. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je lahko časovno in/ali količinsko omejena.

Uporaba kode za popust:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izpolnite podatke in kliknite na polje Vnesite kodo vašega kupona. V polje vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kodo kupona. Ob enem naročilu je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišete kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Darilni bon ART

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-naslov s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine.

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete spletna.trgovina@art-lj.si. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

Uporaba darilnega bona:
•    Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
•    V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.
•    Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
•    Nato samo še oddate spletno naročilo.

Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa  

Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo
Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo s povzetkom naročenih izdelkov in izbranimi opcijami plačila ter dostave po elektronski pošti. Uporabnikom so na spletni strani v uporabniškem profilu vselej dostopne vse podrobnosti o statusu in vsebini vsakega naročila. Vaše naročilo bomo v delovnem času pregledali, preverili dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdili oziroma z razlogom zavrnili. Pridržujemo si pravico kontaktirati naročnika v namen preverjanja podatkov ali zagotovitve točnosti dobave. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel ponudniku. Na poštni predal naročnika bomo sproti pošiljali obvestila o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči in bomo artikel odstranil iz naročila ter kupcu vrnili morebitna že vplačana sredstva. V tem primeru lahko kupec najkasneje v roku 15 dni sporoči ali bo celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. ART, Ljubljana d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nimamo na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo je odpremljeno ali pripravljeno za osebni prevzem
Naročene artikle bomo poizkušali v najkrajšem možnem času pripraviti za dostavo oz osebni prevzem. O tem bomo sproti obveščali naročnika po elektronski pošti. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko +386 1 54 100 46 ali po e-mailu na naslov spletna.trgovina@art-lj.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, lahko pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema, pa kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Komunikacija z uporabniki

Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Morebitna oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.
 

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov
Organizator nagradne igre je prodajalec Art,Ljubljana, d.o.o.. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
 

Ocene in mnenja

Mnenja in ocene so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Spletna trgovina omogoča, da mnenje napiše katerikoli obiskovalec spletne trgovine a ga pred dokončno objavo pregledamo. Objavili ne bomo mnenj in/ali ocen, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po naši oceni ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Da bi obiskovalcem lahko ponudili realna mnenja in ocene uporabnikov smo za nekatere artikle prevedli in prenesli mnenja uporabnikov iz drugih tujih strani. Z oddajo mnenja in/ali ocene se avtor izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Pridržujemo si pravico vsebino mnenja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namene, ki so v poslovnem interesu podjetja ART, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na lastnika spletne trgovine.

Omejitev odgovornosti

ART se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih ne uspemo pravočasno ažurirati. V takem primeru, bomo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

ART ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci ali so bili prevedeni in prenešeni iz strani drugih spletnih ponudnikov. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Dostava

Način in stroški 
Za spletna naročila nad 40€ je dostava brezplačna, razen v primeru izdelkov, kjer se je za strošek dostave zaradi velike teže, dolžine ali volumna nad 1m3 potrebno dogovoriti. Stroški dostave in priprave izdelkov za dostavo so izpisani v postopku naročanja in so dokončni. Stroške dostave in priprave izdelkov za dostavo, ki jih zaradi teže ali volumna ne moremo obračunati standardno, vam bomo sporočili takoj po prejemu vašega naročila. V kolikor želite informacijo o stroških dostave in priprave tovrstnih izdelkov pred oddajo naročila nas pokličite na +386 1 54 100 46. Dostavo vršimo preko Pošte Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. V primeru odsotnosti od doma vas bo paket čakal na vaši najbližji pošti. Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici:
- Trgovina ART BTC, Šmartinska 152g, 1000 Ljubljana med 9.00-21.00 , nedelja med 9.00-15.00 uro. 

Dostava 
Artikli se odpremijo v najkrajšem možnem času (praviloma še isti dan, če je naročilo prejeto do 12 ure) in če so na zalogi v skladišču. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Posebne zahteve lahko vpišete v polje "Opombe k vašemu naročilu" v postopku naročanja. Da bi naročene artikle lahko dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot in dostavo. Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naših trgovinah. Sproti vas bomo preko spletne trgovine in e-pošte obveščali o poteku naročila. 

Poškodovan izdelek
Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je dolžan nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije (paket je potrebno zavrniti pri dostavljalcu oz. ga v najkrajšem možnem času odnesti v poslovalnico Pošte Slovenije, ki je paket dostavila). V vsakem primeru je potrebno izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki in ga tudi podpisati. Skupaj s poštnim kurirjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Načini plačila

Ob naročilu boste na vaš e-naslov prejeli povzetek naročila, ki bo vseboval tudi podatek o dostavi, izbranem načinu plačila in vrednosti. Ob prevzemu pošiljke boste prejeli tudi račun v fizični obliki.
Na voljo so naslednji načini plačila:
- plačilo po povzetju;
- PayPal;
- z nakazilom na račun podjetja ART, Ljubljana d.o.o. (po ponudbi/predračunu);
- z darilnim bonom ART;

Preklic naročila in vračilo izdelkov

OBRAZEC najdete tukaj
Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku štirinajstih (14)  dni po prejemu sporočila o odstopu. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. V štirinajstih (14) dneh od pisnega sporočila mora kupec blago vrniti podjetju nepoškodovano, nerabljeno, v originalni embalaži in nespremenjeni količini.
Če je kupec prejeto blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku štirinajstih (14) dni po prejemu vrnjenega blaga; v primeru odprte ali poškodovane embalaže s strani kupca si podjetje pridržuje pravico, da zadrži do 10% kupnine. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave. Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga. V primeru pošiljanja po pošti ali dostavni službi mora kupec izbrati storitev "s pazljivejšim ravnanjem" oz. ustrezno podobno storitev, ki dostavljavca zavezuje k pazljivejšemu ravnanju z izdelkom. Priporočljivo je tudi, da kupec pred vračilom naredi fotografsko dokumentacijo izdelka v izogib zapletom v primeru morebitnih poškodb pri dostavi. Vračilo ni možno za avdio in video posnetke ter računalniške programe, kjer je kupec odprl embalažo oz. varnostni pečat.

Reklamacije

OBRAZEC najdete tukaj
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je podjetje izrecno obljubilo ali oglaševalo, če je podjetje poslalo napačne izdelke, v napačni količini ali barvi, ali če blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila oziroma ponudbe. Reklamacija blaga je možna v časovnih rokih in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Stvarna napaka izdelka

Kdaj je stvarna napaka?
Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija na izdelke

Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo. Garancija je 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena.
Garancija izdelkov velja za izdelke kot so: grafične stiskalnice, airbrushi, strojčki sizzix in podobno. Garancija ne velja za potrošni material!
Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

Garancija preneha veljati 
- zaradi okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez dovoljenja
- pri spremembah na izdelku
- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova spletna.trgovina@art-lj.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot
Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.
Ponudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugim pravnih možnosti po sodni poti.