Vaša košarica je prazna!
Nepogrešljiv tekoč medij za redčenje oljnih barv, ki pospešuje čas sušenja, daje barvam svilen (polmat) lesk in izboljša njihovo mazljivost. Sledi čopiča v barvnem nanosu se mehko zabrišejo. Razpolovi čas sušenja tradicionalne oljne barve (na dotik je suha v 1 do 6 dni, odvisno od barve in debeline nanosa). Ne povzroča porumenelosti. Ni primeren kot lak ali za zaključni sloj. ..
Najbolj tekoč medij iz družine Liquin proizvodov. Odlikujejo ga hitro sušenje in sijajen lesk. Idealen je za poudarjanje finih detajlov, tehniko slikanja z lazurami, prelivanje barv in ustvarjanje neverjetno gladke, svetleče površine slike. Razpolovi čas sušenja tradicionalne oljne barve (na dotik je suha v 1 do 6 dni, odvisno od barve in debeline nanosa). Ne povzroča porumenelosti. Ni primeren kot lak ali za zaključni sloj. ..
Liquin light gel je hitro sušeč, sijajen medij v obliki rahlega gela, ki omogoča mehke kremaste nanose. Njegova konsistenca bo odgovarjala predvsem vsem tistim, ki jih ovira kapljanje pri uporabi bolj tekočih medijev. Pospeši sušenje oljne barve (na dotik suha v 1 do 6 dni, odvisno od barve in debeline nanosa). Idealen za slikanje z lazurami Ne povzroča porumenelosti. Ni primeren kot lak ali za zaključni sloj. Vsebuje 2-butanon oksim. Lahko povzroči alergijski odziv. Hraniti zunaj dosega otrok. Varnostni list ..
Hitro sušeč medij za impasto tehniko.(slikanje z gostimi, debelimi nanosi barve). Zgoščuje oljno barvo in hkrati povečuje njen volumen. Barvam daje mehak polmat lesk. Omogoča grajenje tekstur in ohranja jasno vidne poteze čopičev in slikarskih lopatic. Razpolovi čas sušenja tradicionalne oljne barve (na dotik je suha v 1 do 6 dni, odvisno od barve in debeline nanosa). Ne povzroča porumenelosti. Ni primeren kot lak ali za zaključni sloj. ..
Varnostni list ..
..
Ta medij je namenjen mešanju z barvami na paleti in ko je suh, zagotavlja čiste tone. Zaradi olja, ki ga vsebuje, daje pasti kremasto konsistenco, kar pomeni, da lahko z njim delamo v daljših časovnih obdobjih. Če ga močno razredčimo z eteričnim petrolejskim oljem in tanko nanesemo, ga lahko uporabljamo za vlaženje stare slike pred retuširanjem. V tem primeru deluje kot lak za retuširanje. Umetniku omogoča delo "mokro na mokro« v daljših časovnih obdobjih. Daje satenast sijaj. Sestava: Ketonska in akrilna smola, makovo olj..
Je manj hlapljivo od prečiščenega terpentina in je predvsem namenjeno za zaključne dodelave. Pasti daje kremasto sestavo in, ko se barva začne sušiti, prepreči neenakomernost filma. Ker počasi hlapi in močno topi, lahko do določene mere načne spodnjo plast, kar zveča sprijemljivost s spodnjimi plastmi. To je cenjena lastnost vezave, vendar lahko povzroči pronicanje v spodnje, še vedno krhke plasti. Da bi zmanjšali to negativno lastnost, ga moramo zmešati z malo hitro sušečega petroleja. Varnostni list ..
Medij je takoj pripravljen za uporabo, izdelan je po starih formulah in nima omejenega roka uporabe. Barvam daje enoten končni sijaj, ki je lahko mat ali bleščeč, sliko pa ohranja brez rumenenja. Ob mešanju z razredčilom, daje jajčni medij pasti kremasto konsistenco, pospešuje sušilni proces in je idealna podlaga za nanašanje slojev. Sestava: Olje, jajčna emulzija in voda. Navodila za uporabo: Emulzijo pred uporabo pretresite. Jajčni medij moramo dodajati oljnim barvam v tubah takrat, ko jih stisnemo na paleto in dobro preme&scaron..
Barvam daje trdno konsistenco in omogoča lažje delo. Vmeša se v barvo in se strdi brez prisotnosti zraka. Omogoča odlično nanašanje debelih plasti, se dobro "usede" in obdrži trajne reliefne učinke. Navodila za uporabo: Impasto medij lahko mešamo z oljnimi barvami. Deluje kot flamski in beničanski medij, vendar pa ga lahko uporabljamo v bolj flaksibilnih razmerjih. Možno je delo s slikarsko lopatico ali čopičem, pri delu je potrebno zelo malo razredčila. Kot zelo ugodna se izkaže uporaba flamskega medija za zaključne poteze. Če nana&s..
Primeren je za sijajno in precizno, detajlno delo, z maksimalno luminoznostjo in transparenco. Pospešuje usedanje in postopoma suši barve. Zrna pigmenta ostajajo popolnoma ovita v medij, kar omogoča dobro zaščito barv. Navodila za uporabo: Medij lahko redčimo do razmerja 2 dela prečiščenega terpentina proti 1 delu medija. V takšni obliki je idealen za slike velikega formata in preprečuje ugrezanje. Sestava: Mastiksova smola, pregreta olja, apno in svinčev sijajnik. Varnsotni list ..
Ne vsebuje mastiksove smole, vsebuje trd vosek, ki daje barvi maso in mat sijaj. Primeren je za dela alla prima in za slikanje zunaj. Je zelo fleksibilen, se hitro usede, primeren je tudi za nanašanje vrhnjih plasti, ker se hitro suši. Je najbolj primeren medij za velike formate, za slikanje mokro na mokro z bogatimi in vendar diskretnimi toni. Za delo z lopatico ali za debele nanose uporabljajte le malo čistega medija. Z beneškim medijem so paste bogatejše in imajo hitro moč prekrivanja. Navodila za uporabo: Redčenje je včasih potrebno. Priporo..